? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

February 22, 2010

(citer) selamat tinggal...





22 Febuari 2010...



Salam... seperti mana aku janjikan tempoh ari nak citer lak pasal majlis meraikan ketua di bahagian aku berkhidmat seperti mana nama yang tertera pada pic di atas... beliau terpaksa bertukar ke tempat lain dan juge dinaikkan pangkat... majlis bermule pada sebelah petang lepas solat jumaat pada pukul 3.00 petang bertempat di Hotel Hillcity... pada majlis tu jugak aku dan anggota yang lain mengenakan pakaian berwarna biru, kata salah seorang rakan aku "bos suke dengan warna tuh"... jadik kami mengenakan warna biru tuk tema majlis pada ari tu... kebetulan aku de t-shirt kemeja berkolar warna biru tak yah penat2 nak carik beli lak pastu heh...



Suasana pada majlis aritu dibuat secara sederhana sahaja disebabkan ia hanya dibuat untuk bahagian aku sahaja (Unit Perubatan)... majlis bermule dengan ucapan dari anggota bahagian dan yang diraikan, seterusnyer penyampaian hadiah dan diakhiri dengan makan petang...selama aku bekerja dibawah beliau, beliau merupakan seorang yang mengambil berat pada setiap anggota yang berkhidmat di bahagian aku bertugas... paling aku tidak bleh lupe bile setiap meeting yang dihadiri bagi aku dan lain2 anggota, cara dia berinteraksi dan gurau senda antara aku dan anggota2 yang lain membuatkan hubungan antara kami semua seperti satu keluarga yang besar... selalunyer kalau meeting de kalau nak ikutkan mesti boring dibuatnyer tapi beliau ni pandai mesti de citer2 ataupun dijadikan teladan tuk dikongsi bersame dengan yang lain tu yang membuatkan rase boring tu hilang bile setiap meeting diadakan...segale kenangan berkhidmat bersame beliau akan dikenang sampai bile2... majlis petang tu berakhir pada pukul 5.00 petang...









0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails