? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

February 11, 2010

(citer) masalah kembali berulang...


12 Febuari 2010...
Salam... ari rabu baru ni 10hb Febuari 2010, aku terpakse mengambil cuti kecemasan disebabkan temanku mengalami masalah... masalah bermula pada petang ari selasa time nak aku nak balik dari keje, bile on aircond dalam perjalanan nak balik bile berenti kat traffic light jer taupun tgh2 jam tibe2 jerk enjin berenti di tgh jalan... heran gak aku tapi alhamdulillah bile hidupkan balik dan onkan aircond teman aku nih kembali bergerak... aku ingatkan ok tapi bile berenti lagik enjin terus berenti balik... hati lak rase tak sedap jerk... pas aku ambik iman dari umah pengasuh dan antar balik umah, aku terus ke bengkel tuk periksa pe masalahnyer...
Sampai jerk kat bengkel, teman aku terus diperiksa... dalam setengah jam pas tuh keputusannyer mekanik bengkel nih bagitau teman aku nih tak bleh nak kesan aper masalah punce yang menyebabkan enjin berenti... jadik mekanik nih mencadangkan aku bwk datang balik keesokan paginyer, aku pun bersetuju dan terus pikir nak ambik cuti kecemasan jerk (EL)... keesokannyer aku dtg tepat kul 9.00 pagi... terus teman aku diperiksa... huh rase aku kali nih memang masalah bagi aku bukan aper tak penah aku tunggu selama 6 jam nak tunggu teman aku nih di baik pulih... selalunyer paling lame pun 2 jam jerk... aku tengok mekanik bengkel nih dah naik pening tak dapat mencari pe punce nyer, akhirnyer dapat gak mekanik ni atasi masalah kete aku nih syukurlah... akhir citer aku harap takdelah masalah sebegini lagik terjadik kat teman yang aku jage nih heh...

2 comments:

~ ReD ~ said...

apa masalah nyer??sampai 6 jam kena baiki.. huhu

mightymie said...

biasa la cam manusia gak de sakit nyer heh...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails