? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

January 27, 2010

(citer) majlis jasamu dikenang 09/10...


28 Januari 2010...


Salam, pembukaan tahun 2010 maka bermulalah episod baru di tahun baru... pade awal Januari baru2 ni di tempat aku bekerja telah berlangsung satu majlis tuk meraikan bakal pesara dan juga yang telah bersara... ni merupakan acara tahunan bagi tempat aku berkhidmat tuk sesi 2009/2010 kali ini... segala persiapan dan aturan majlis berjalan lancar dari mula hingga akhir...


tugas aku lak kali ni bersama kumpulan koir perlu mengadakan persembahan tuk meraikan mereka yang dirai... selain daripada tu aku jugak ditugaskan dari ahli2 yang lain tuk mereka satu logo bagi kumpulan koir nih, kalau nak ikutkan dah masuk tahun ketiga penubuhan secara rasmi kumpulan ni tapi takde logo walaupun name kumpulan dah ade dikenali sebagai "Suara Sihat" bersesuaian dengan tempat kerje... jadik nak tak nak aku kene la mereka satu logo... hasilnyer dapatla korang tengok dalam pic yang aku postkan kali nih heh... tapi logo ni blum disahkan secara rasmi lagik sebabkan perlu dibawak ke dalam mesyuarat tuk dibincangkan samaada boleh diterima pakai tau pun tidak nanti... korang semua mesti gelak ngan aku pasal tetiba jerk join kumpulan koir ni huhuhu padahal interested into metal giler hahahaha... bukan nyer per ni kire salah satu aktiviti dalam tempat keje kirenye leh le aku isi dalam laporan prestasi aku menunjukkan salah satu aktiviti yang aku sertai selain aktiviti2 yang lain heh... konsep yang dipersembahkan pade majlis tuh ala2 60'an, kirenyer berpakaian dizaman tuh...









0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails