? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

December 15, 2009

(citer) when nature calls...



16 Disember 2009, salam... citer ni berlaku minggu lepas, aku terpakse mengambil cuti pade hari jumaat (11hb Dis. 09)... aku ambik cuti bukan ape disebabkan terpakse pulang ke kampung halaman tuk menguruskan beberaper perkare (urusan keluarga) kat sane... mujurlah aritu ibu cuti jadik program kami sekeluarga berjalan dengan lancar...


aku sekeluarga bertolak pulang ke kampung selepas waktu kerje ari khamis (sebelah petang)... keesokannyer aku sekeluarge pergi ke tempat yang dituju tuk menyelesaikan perkara yang perlu dibuat tuh... alhamdulillah semuanyer ok...


selepas tu aku bertanye pade ibu nak ke mane pas ni? ibu lak kasi jawapan, ape kate kite gi zoo taiping nak tak.. errk zoo taiping?? nak jumpe kengkawan ker?? rindu ek?? huhuuh gurau je ibu huhuhu... pe lagik aku sekeluarga terus ke saner, lagipun mase tu kire waktu pagi cume balik ke kampung tuk settle bende tu jerk pas tu takde mende dah... jadik kire okla...


sampai jerk di zoo taiping, aku sekeluarga bergerak menuju ke kaunter bayaran... sebelum tuh aku tgk harga nak masuk jerk pun bleh tahan gak... tuk dewasa dalam harga RM12.00 bagi kanak2 emm tak beraper ingat lak... dalam nak byr tuk dapatkan tiket masuk tuh, petugas kaunter tu tanyer aku... awak ni asal org Taiping ker?? pas tu aku pun confius lak jap apsal tanye org mane lak... aku pun jawab aku memang asal sinih... jadik petugas tu pun minta no. k/p aku nak disahkan kan ape katenyerr bleh dapat diskaun... owhh baru aku paham ingat pe hal la...


bile dah masuk ke dalam zoo, aku bertanye kat ibu nak berjalan ke?? so ibu ckp nak jalan nak exercise sikit... jadik kami berjalan seluruh laluan yang sedia ada dalam zoo taiping nih... yg paling excited tentu le si iman ni maklum la baru nak kenal dunia (dunia flora & fauna)... sebelum nih aku penah masuk ngan ibu tapi disebelah malam, tapi sebelah siang nih bleh nampak macam2 binatang yang ade ngan jelas...









0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails