? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

December 13, 2009

(citer) gelagat putraku...



14 Disember 2009, salam... ari nih dalam waktu sibuk aku kat ofis nih, terase lak mate aku terase letih nak tido jerk rasenyerrr huh... biasela bile dah masuk sebelah petang mule tahap kemalasan tuh datang heh... nak kasi ilang ngantok nih aku pi ke toilet nak basuh muke nak kasi segar sikit, emm alhamdulillah... aku kembali ke ofis tuk menyambung koje aku, koje ker heh... mase tu jugak tibe2 jerk aku memegang hanset aku dan terus membuka ape yang ade didalamnyerr... terlintas dipikiran buat hapa aku bukak aplikasi yang sedia ada dalam handset nih sedangkan semuanyer aku dah tahu, lagipun bukan nak calling sapapun mase tuh... tergerak lak hati aku nak bukak menu gambar yang sedia ada, dalamnyer lak ade beberaper gambar putra aku yang aku simpan begitu jugak ngan gambar ibu...

tersentuh hati aku bile melihat gambar2 putraku, mase berlalu dengan cepat bile aku pandang kesemua gambar2 tuh rase macam baru jerk berlaku... sekarang usia putraku dah menjangkau 1 tahun 7 bulan... dah besar pun anak abah ni... abah harap anak abah satu hari nanti menjadi seorang yang berguna pada bangsa, agama dan negara...






4 comments:

MY HEART said...

alololo comelnyer...

rasa cam nak geget je anak bro ni taw... ahaks!

mightymie said...

huhuuuhu nanti kene gigit lak ngan dia :)

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

dah besor dah budak nih...

leh kasi jadi geng akmal danial n akmal danish nih

hehhehhe

mightymie said...

muleh muleh meriah nanti jadik nyer heh

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails