? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

December 29, 2009

(citer) farewell 09'...


30 Disember 2009, salam... tinggal beberaper ari jerk nak masuk ke tahun 2010... mcm2 citer yg dpt dikenang semula samaada pahit taupun manis... begitu jugak ngan citer aku kali nie, telah pun genap 14 tahun aku meninggalkan zaman belajarku... gambar bersame rakan seperjuangan dan juga kenalan aku waktu di sungai petani, kedah darul aman... sonok bile dikenangkan kembali heh... rasenye cam baru je semua tu berlaku dalam diri aku nie...
moga dengan kedatangan tahun baru nie akan memberi sinar yang baru pade semua warga bumi...
thanks pade member2 blogger yang sentiasa mengikuti setiap citer yang dipaparkan di dalam ruangan blog change's sejak mula lagik, walaupun tak sebagus citer2 dari blogger yang lain... aku tetap bangga ngan ape yg aku buat selama ni heh... jadik SELAMAT TAHUN BARU 2010 buat semua !!!

4 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

salam tahun baru along
kim salam kat akak n si kecik comey

mightymie said...

happy new year moga tahun nih membawa keceriaan kebahagiaan buat dik bilela nak pekena nasi minyak nih heh...

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Selamat Tahun Baru gak.
Ada azam? =p

mightymie said...

azam azam thn ni harap bertambah rezeki tuk diri ngan family

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails