? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

November 13, 2009

(art's) gig poster...


14 November 2009, salam... pe cer nak aku buat ri nih, dah le ngah kopak heh... al maklumlah pulus tak masyuk agik... jadik tuk menghilangkan kebosanan yang sedia berserabut nih aku cube melayari internet yang sedia ada pada aku(perkhidmatan berbayar)... huh belek punyela belek buatkan aku nak terlelap pulak mengadap laptop nih huh...


tiba-tiba terpikir lak beberaper ari sebelum nih aku de terima satu tempahan nak buat satu design berbentuk poster)... tempahan dari member aku yang nak kan sentuhan kreatif dariku heh... alhamdulillah de le rezeki aku cikit nasib baik la kalau tidak lupe lak nak tunaikan janji tuh tuk member aku... kdg2 bile nak hasilkan sesuatu design tu membuatkan aku rase terdesak, kalau boleh nakkan satu hasil tu terus muncul di depan mate aku terus tak yah fening2 kepala... kalau nak ikutkan setiap satu perkara yang kite nak buat tu perlulah ada kesabaran, tambah lak mereka satu bende memerlukan penjelasan dan mesej tuk digambar dan disampaikan... perlu teliti fahami apa kehendak yg perlu ade pade satu2 rekaan tuh... dalam sibuk mencari idea nih, aku masuk ke satu laman web... wahh dalam nih cam2 style aku tengok dengan pelbagai teknik bentuk, warna, rupa yang digunakan sesuai dengan mesej yang nak disampaikan... web yang aku masuk nih merupakan salah satu web yang mengetengahkan hasil kreativiti pereka2 poster khas yang berpengalaman dan expert di dalam menghasilkan "GigPoster"... kebetulan member aku tuh nakkan gambaran pade poster tuh ade ciri2 berunsurkan muzik...


ha pe tuh "GigPoster"?? ia merupakan satu bentuk gambaran atau identiti yang dihasilkan oleh pereka poster untuk band-band yang mengadakan mini konsert atau gig... jadik dengan adenyer poster, sesuatu perkara atau mesej yang hendak disampaikan tuh jelas... poster2 yang aku entrykan kali nih merupakan salah satu band yang aku minati... setiap rekaan mempunyai hasil design poster yang agak menarik dan ringkas yang dihasilkan dari pereka yang terbaik...


* for more info about the poster especially in music check out the web http://www.GigPosters.com/












0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails