? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 20, 2009

(citer) pantang bwk kuar jerk...


20 Oktober 2009, salam... hujung minggu yg lepas... aku sekeluarge menghabiskan mase bersame di rumah saje melayan karenah putraku Muhammad Iman Muhaimin... cepat mase berlalu umur iman dah masuk 1 tahun 5 bulan...
pukul 2.30 kalau tak silap lebih kurang arrr, mase tuh cam biase ler time nak tido2 heh... tapi yg tergendalenyerr si iman lak puas aku pujuk nak kasi tido... mane taknyer dari awal pagi bangun tak moh nak tido sudah alahai anak oi puas dipujuk nak main gak huhuhu, sabar je ler... terpikir lak aku nak kuar mende mainan dia dari dalam bilik... pe lagik bertambah aktif le dia adess... aku kuarkan moto harley dia pemberian dari pak sedare dia, huhuhu bukan main sonok sakan nak test moto dia... sonok kan bile tgk gelagat anak sendiri :)... lepas puas bermain aku tgk bateri iman pun cam dah low jerk pe lagik cepat2 aku bwk masuk bilik kasi tido, last2 aku pun turut ko heh..

6 comments:

sweetie siti said...

ewah bestnya..., bila iman nak bawak acik gi dating ni naik harley....???

mightymie said...

bleh2 nak pi mana ckp jerk huhuhuh

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

iman dah besor dah...
leh geng dengan abang danial n abang danish nih...

memasing suker moto....

=D

mightymie said...

huhuhuh bleh2 same2 aktif heh

s.c.h.u.l.t said...

hey seronok betol jadi budak2 zaman sekarang. zaman dulu2 naik upih pinang je. eh eh. :D

*baru tersedar sudah tua*

mightymie said...

budak2 skrg celik mate semua dah ade depan mate mase berubah segalenyerr...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails