? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

September 28, 2009

(citer) kembali bertugas...


28 September 2009, salam... syukur alhamdulillah ari nih aku kembali berkoje setelah bercuti raye sakan selama 1 minggu heh... pagi nih cam biase lahh nak bangun punye lah malas, tambah lak ari isnin lagi bertambah kemalasan... aku confirm mesti semua ari nih cam malas2 jer nak ke ofis (tapi pade zahirnyerr memang malas nak pi pun hahahaha)... alhamdulillah tahun nih aku dapat berayer di kampung halamanku dan jugak berayer di sebelah mentuaku... jadik segale citer raye aku akan aku berkongsi berceriter bersama korang...
*pade member2 yang slalu singgah kat "blog change's" nih, nantikan citer raye dari aku...

2 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

ingat kan cikgu mana la td dalam pic tu......

mightymie said...

cikgu huhuhuhhhuu

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails