? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

September 30, 2009

(citer) di pagi aidilfitri (ceriter ketiga)...


01 Oktober 2009, salam... bersambung di ceriter ketiga... macam kebiasaan di pagi raye selepas solat subuh jerk, org tua aku dah mula sibuk di dapur... aku pun buat sibuk2 gak heh, pe lagik bersarapan pagi ler cam2 juadah telah disediakan waktu tu alhamdulillah... si iman pun waktu tu bangun awal jugak mcm tau jer ari tu ari yang istimewa, punyer la seronok dia aktif tak duk diam dibuatnyerr...
dalam sibuk tuk persiapan diri dan jugak tuk si iman... aku, ibu & iman mengenakan baju raye tema tuk kali ni adelah warna biru... kedengaran takbir raya dari surau tak beraper jauh dari rumah aku... dalam kul 8.30 pagi aku bersame org tua ku terus ke surau bagi menunaikan solat aidilfitri... selesai solat dan khutbah di pagi raye, mule la aku sekeluarga berkunjung ke rumah jiran sekitar rumah aku seperti biase di setiap tahun bagi mengeratkan hubungan kejiranan...
selesai berkunjung ke rumah jiran, selepas tu kami semua bergerak ke rumah sanak saudara dan selepas tu pula terus pula pulang berayer ke rumah atuk sebelah abah di Selama... syukurlah dapat jugak bertemu dengan sanak saudara yang dah lame tak berjumpe, tapi ade jugak yang tak dapat balik berayer pade tahun nie...
*akan berceriter di ceriter keempat...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails