? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

September 2, 2009

(citer) best lak layan citer nih...





03 September 2009, salam... malam selasa yang lepas, ari tu aku berbuke puase kat luar bersame2 ibu ngan iman, cadang aku nak makan stemboat tapi mase ari tu lak tak di sajikan so aku terpakse order menu yang lain... jadik selesai jerk berbuke, aku terus balik ke rumah... plan aku nak pi masjid pas tuh... sampai jerk kat umah plan tinggal plan jerk, perghhh mulalah tahap kemalasannyerr dtg, ngan kekenyangan cam2 lah yang dtg huhuhuhuh... jadik malam tu aku mengambil keputusan lepak kat umah... kebetulan malam tu teringat lak nak melayan citer kat channel AXN 701 kul 9 malam, citer "CHUCK"... citer (komedi/aksi) kire baru je bermule kat channel nih... citer nih takde la gempak sempoi mane pun tapi bagi aku citer ni ade kelebihan yang tersendiri jalan citer yang mudah difahami, enjoy bile tgk & pelakon pelakon yang macho dan cun melecun heh...
Jadik citer nih dah kire antare citer pilihan aku dan tak bleh miss punyer... sebelum nih citer yang telah berjaya aku abiskan citer Prison Break, memang best puas hati bile dpt abiskan ending citer tuh... kali nih aku nak follow lak citer nih heh...alkisahnyerr citer "CHUCK" nih mengenai seorang mamat nih yang keje sebagai pengendali komputer di sebuah pasaraya... jadik sesuatu telah berlaku kat mamat nih bile die terime satu email dari sahabat lame dari tempat dia belajar kat kolej... nak dijadikan citernyerr bile mamat nih buke jer email tuh tanpa disangka2 ape yang terkandung di dalam email tuh mengandungi segale rahsia kerajaan yang dikenali sebagai "The Intersect", dan secare tibe2 kesemua maklumat rahsia nih telah disetkan masuk ke otak mamat nih... jadik mamat nih kire dah smart perfect giler tahu segale galenyer dan pihak risikan telah menghantar 2 orang ejen untuk mencari mamat nih... citer abis setakat tuh (kalau nak tau cube layan kat channel AXN ok)... paperpun citer2 tempatan aku tak lupekan... citer2 tempatan ade yg best2gak... sekarang nih yang tgh top kalau tak silap aku "nurkasih" rase nyerr heh...
*macam2 citer berbentuk siri bleh kite layan sekarang nih,memang besh...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails