? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

August 16, 2009

(clips) FINAL citer 3 hari 2 malam...



17 Ogos 2009, salam bloggers... syukur alhamdulillah sampai jugak ke bahagian terakhir tuk aku citerkan di ruangan "blog change's"...dari Pulau Orang Utan kami terus gerak menaiki bot ke Ecopark (mini zoo)... dalam Ecopark ni mcm2 burung2 dan binatang yang ade ditempatkan...dalam perjalanan kami nih, pe lagik aku cam biase mengambil beberaper gambar tuk dijadikan bahan citer aku heh...










*Dalam perjalanan kami, kebetulan ade pertunjukan haiwan yang akan dipersembahkan... jadik kami terus ke tempat show tuh tuk berhibur... selepas jer abis show tuh aku plan ngan ibu terus gerak nak balik tapi tak terus ke ipoh tapi balik ke umah org tua aku, kalau nak ikutkan nak masuk Water Park memandangkan dah rase letih tgk iman pun dah tak larat jerk... jadik kami mengambil keputusan tuk balik jer... so abis citer aku tuk kali ni ... pesanan aku tuk member2 bloggers yang tak penah dtg ke Laketown Bukit Merah, so ambik la mase dan plan dtg ke sinih memang best tak rugi...




0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails