? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

August 26, 2009

(citer) ape aku nak buat nih...


26 ogos 09, salam... ari nie aku rase boring tak tahu nak buat per... selalunyer mcm kebiasaan rutin aku di sebelah malam menonton televisyen, melayan karenah putraku & dan berborak bersame ibu...
teraser jugak malam ni aku tak dapat ke masjid tuk mengerjakan solat tarawikh disebabkan ibu terpakse bertugas di sebelah malam keje shift (medic staff)... jadik terpakse lah aku menjage putraku, kalau dekat ngan orang tuaku bleh la aku tinggalkan buat sementara waktu dapatlah aku ke masjid...tergerak lak dihatiku tuk membuka laptop aku yang sedia ade... segala bende gadget yang ade aku kuarkan (external hard disk, thum drive & broadband modem) tuk memudahkan perjalanan pade malam nih...
mujurlah ngan ade bende2 berteknologi mase kini nih yang penting dapatlah aku online dan memulakan citer dalam blog change's nih ngan aku tak tahu pe yang nak diciterkan, sambil menghabdetkan ape yang dirase perlu...yang penting aku taklah merase bosan yang amat sangat pade malam nih... adakalanyerr bile di tahap kebosanan aku bermain game "Pro Evolution Soccer" salah satu game yang aku minati, tapi taklah layan sampai ke pagi cam mase bujang dulu heh, bukan ape takut terlajak lak besok pagi huhuhu...
dalam tengah jari jemari aku menaip nih terpikir lak aku, seronok gak yer berblog nih... bukan apernyer bile dipikirkan seseorang tu bleh meluahkan ape yang dipikirkan di dalam blog nih... tapi setiap bende yang nak diciterkan tuh ade batasannyer tanpa menyinggung perasaan orang lain... pade member2 blogger bagi aku berceriter dalam ruangan blog nih dapat adakalanyerr seronok dapat memuaskan hati tul tak masing2 punyer citarase :)...

2 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

>> bak pinjam broadband kejap..

he he he he

mightymie said...

boleh :)

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails