? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

August 12, 2009

(citer) 3 hari 2 malam (pt.3)...




13 Ogos 2009, salam aku berceriter kembali... selepas selesai jerk aktiviti bermain bowling aku dan ibu bergegas balik ke rumah orang tua aku, disebabkan aktiviti di sebelah malam sebaik selesai sesi ceramah, semua staf dan family masing2 akan bergerak menuju ke Zoo Taiping ( Night Safari )... jadik aku ngan ibu plan nak hantar iman balik ke rumah orang tua aku, bukan nyerr ape rasenyerr tak elok nak bawak anak2 kecik masuk ke tempat mcm tuh tak sesuai dengan umur dia, lain la kalau dah besar karang bile balik hotel lain lak citer nanti maklum ler budak2 kecik org2 tua ade cakap dia bleh nampak mcm2 bende...





Perjalanan dari tempat penginapan ke Zoo Taiping tak la jauh lebih kurang 15 minit je... dalam pade tu ade jugak yang tak dpt bersama sebabkan ade anak staf yang dah tido awal jadik tak dapat ikut serta... alhamdulillah semua program mlm tu berjalan dengan baik... tujuan utama ke sana adalah untuk mengeratkan lagi perhubungan antara staf di samping bersama2 keluarga tersayang mengisi mase cuti dengan sebaiknyer dan dapatlah mengurangkan rasa tekanan di tempat kerja buat seketika...aku tak pasti beraper harga nak masuk ke Zoo Taiping sekarang nih, segala bayaran telah diuruskan malam tuh...





Sepanjang tempoh perjalanan dalam Zoo Taiping hari tu, kebanyakan binatang tak dapat aku lihat cume nampak hutan dan gelap jerk heh... mane taknyerrr mase tu setiap lorong yang dilalui aku serombongan naik mini train, kalau jalan mungkin makan mase... jadik tak dptlah nampak keseluruhan aktiviti binatang2 nih pe yg depa buat sebelah mlm cume sikit je yg dpt aku snap pada mlm tuh...










Diakhir perjalanan sebelum pulang ke hotel aku ngan ibu bersama2 mengambil gambar buat kenangan kami... seterusnya program akan bersambung di hari terakhir (hari ahad)... akan berceriter semula di bahagian seterusnya...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails