? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

August 10, 2009

(citer) 3 hari 2 malam (pt.1)...




11 Ogos 2009, salam... bertemu kembali... aku baru je balik dari berkursus selama 3 hari 2 malam dekat jer dalam perak gak di Taiping, bertempat di Bukit Jana Golf & Resort (kat ngan kampung aku heh)... kursus kali ini dianjurkan oleh jabatan tempat aku keje iaitu bahagian perubatan... yang best nyerr kursus bleh bawak family sekali kire bercuti la nih... tujuan kursus nie pun diadakan tuk mengeratkan lagik perhubungan di antara kakitangan dan juge keluarga... jadik selama 3 hari 2 malam ni, mcm2 citer akan aku citerkan di lain citer... so stay tuned to my blog yahhh...



* pic ketika aku sekeluarga bersama ibu & iman sampai ke destinasi pada waktu petang lebih kurang pukul 4.15... tengoklah betapa excited si iman nih sampaikan tak nak abahnyer pegang tangan nak jenjalan sorang2 heh...

2 comments:

Baby Tiger said...

wah..iman dah berlari2 yer? geramnya tengok dia - comel!!

mightymie said...

dah besar dah dik dah masuk 1thn 2 bln dah so aktif :)

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails