? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

July 13, 2009

(arena) trip to kota bahru (citer 4 finale)...



14 julai 2009, salam... berceriter tuk babak terakhir trip to kota bahru... aku & kengkawan bertolak kembali ke tempat penginapan setelah berakhir perlawanan persahabatan... masing2 keletihan... tapi kami semua tetap enjoy heh...










hari terakhir sebelum kembali ke ipoh... aktiviti shopping dijalankan kembali tuk pastikan masing2 berpuas hati dengan barang yang dibeli sebelum pulang dan selamat sampai... kami bergerak ke rumah pengusaha dodol & serunding yang dikenali di daerah kalau tak silap Pasir Mas... tuk pengetahuan ngkorang kalau beli dari tempat pengusaha, harganyerr murah berbanding yang jual kat pasar...




sebelum bergerak ke Kota Bahru, kami sempat pose beramai2 di hadapan rumah yang macam rumah raje nih heh...







shopping yang terakhir di Kota Bahru, sebelum bertolak balik ipoh... byk bende makan jerk yang abis diborong... yang popular tentulah keropok & lekor...



cuti2 aku & kengkawan berakhir di sini... aku selamat sampai di ipoh pada pukul 10.30 malam...

6 comments:

coolcatwomen said...

alhamdulilah...selamat smpi ke negeri sendiri....mie tak ada ole2 ke???hehhehe....yin gurau je....

sweetie siti said...

abang mie..., jom la tgk entry ni

http://sweetiesiti83.blogspot.com/2009/07/pengumuman.html

ada pengumuman utk abg mie...

mightymie said...

owhhh ye kerr ok dik...

mightymie said...

ole2 huhuhuhuh

MY HEART said...

Bro,

mana ole2 dari kelate??

mightymie said...

alahai ari tu ade bwk ni nak kasi adik tak muncul2 pun cutikan ahaks :)...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails