? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

July 12, 2009

(arena) trip to kota bahru (citer 2)




13hb julai 09, salam bloggers... alkisah aku berceriter kembali setelah beberaper ari aku kebizian... sampai di Hospital Pasir Mas dan kami semua terus ke tempat penginapan untuk berehat seketika... beberape jam selepas itu, kami plan terus ke Pengkalan Kubor (zon bebas cukai)... perjalanan memakan mase lebih kurang sejam dari pasir mas...






pengkalan kubor salah satu tempat destinasi untuk membeli-belah... cam biase lahh yang ade dijual kat sinih cam baju seluar bundle, pinggan mangkuk dll. lagik dalam harga yang berpatutan...





tengah duk jenjalan kat situ aku tak beli ape pun memandangkan lepas tu plan nak ke Rantau Panjang tempat lebih kurang macam kat sinih... jadik aku sekadar tgk2 jerk... member aku ckp kat sane lagi banyak pilihan brg kalau nak membeli...






diakhir perjalanan di pengkalan kubor, kami meneruskan perjalanan ke Rantau Panjang... perjalanan mengambil mase 1 jam setengah (takde gambar mase di saner sibuk bershopping heh)... kami sempat pose beramai2 di hadapan pintu keluar sempadan sebelum beredar...




aku pun tak ketinggalan shoot satu pose sebagai kenangan di sane heh... akan kembali berceriter (bahagian citer 3)...

6 comments:

Kasut Pink said...

wah rombongan pak leman ni semua org bujang (bujang ke?..ahaks)

mightymie said...

bujang le tu bujang 3 ari 2 malam jerk heh...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ramai nyer jejaka2 hensem...lalala.....

mightymie said...

ha pilih2 manyank yg kosong tuh heh

Jard The Great said...

ahaha.. aku setuju dgn yanie..

mightymie said...

huhuhuhuh...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails