? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

June 16, 2009

(citer) sessi soal jwb...

salam... masihkah kau ingat? ( amboi ngko rajin ek ct tagged bro heh)... ri nih soalan2 yang dikemukakan tuh aku kene gak aku jwb kang hutang tak sedap lak heh...

1) tempat pertemuan anda dan suami untuk pertama kalinya...
detik pertemuan bermula di tmpt kerja... mase tu di kuala lumpur di pejabat dia ade urusan cikit kat citu... camner nak ckp ek kire jatuh cintan pandang pertame eye contact heh... so kenal dari situ
2) pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 yang ade pada dirinya ketika mula2 berkenalan...
1st mase tu nampak pendiam jerk... tgh kusyuk buat koje... sambil2 tuh mate gatal gak heh... dah kenal tau dah citernyerr heh...
3) tempat dating...
berdebar2 gak nak jumpe... tak tahu lagik hati budi... janji di KLCC pas koje...
4) jika masih ingat, kalau ingatla heh ayat yg. digunakan ketika meluahkan perasaannya...
ayat yang tak leh lupe mcm ni...
sms: salam, ini ........ ke
sms: ye saye...
sms: awak ke yang pakai baju warne hitam tuh...
sms: a ah ye sape ni...
sms: saye ........ cukup takat tu heh...
5) berape lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin...
kwn selama 3thn setengah dah bersame secare sah 19hb ogos 07...
6) berape lame usia perkahwinan...
hampir 2 tahun
7) kezutan dari si dia...
rahsia sehhh...
8) perancangan anda dan si dia dlm rumahtangga...
mcm mcm tuk kebaikan bersame heh...
9) hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda...
alhamdulillah baik2 aje...
10) bagaimane si dia melayan karenah anak2...
nampak syg sgt kat putera dia dari kite ngeeee...
* jadik demikianlah citer nyerrr :)

1 comments:

sweetie siti said...

timacehhhh.......

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails