? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

June 14, 2009

(citer) dinner kat luar...

*gambo kurang cantik disebabkan pakai handset...

salam sahabat... huh agak berat rase ari nih biase le tuh ari isnin sape2 pun malas jer rase nak mai koje heh... citer aku pun tak beraper beshh kali nih... citer pasal last week nyerr pasal... aku, ibu ngan iman pas jerk keje tergeraklak hati nak makan kat luar... ibu ntah ari tu rase nak mkn kat luar malas nak masak... jadik tanyer aku nyerr pendapat kat ner lagik tmpt yang beshh nak melantak nih... huh berkerut2 lak aku pikir maner nak makan ari tuh, selalunyer tmpt yang biase2 jerk kite on... last2 teringat lak aku pade kedai yang baru bukak kat jalan anderson, eypoh kalau tak silap aku lerr... jadik aku plan ke saner lepas jer solat maghrib (ari last keje ari jumaat yang lalu)... name kedai sesuai ngan makanan yang disediakan... harga pun berpatutan... perniagaan milik bumiputra sepenuhnyerr (halal jgn risau)... jadik aku warga eypoh mengsyor member2 blog yang singgah kat eypoh mane la tau kan pi la menjamu selera kat kedai ni yerr heh...



10 comments:

Kasut Pink said...

Lame da x gi eypoh.. cT klu gi eypoh baik singgah mkn umah abg mie je..hehe

mightymie said...

singgah jgn tak singgah heh...

coolcatwomen said...

mkn nasi ayam...yum2...hehehe...mie...muka anak mie mcm muka wife mie lah...:D

mightymie said...

a ah yin dia ikut muke mak dia :) thanks kasi lagu ari tu semuanyerr ade tujuh thanks byk2...

nasaoji said...

mlayu ek tokey nyer?..nak p terjah gak le bl lik ipoh...;p

mightymie said...

ha jgn lupe lak bile dah blk kpg tuh :)

MY HEART said...

Bro,

Apa nama kedai tu bro??
Ai nak balik eypoh minggu nie..

mightymie said...

kome tgk n3 yg bro postkan tuh ade pic name kedai tuh... err kome org eypoh koo

Baby Tiger said...

kalau nanti kite dtg ipoh, bro belanja makan kat sini ye!!

mightymie said...

insyallah :)

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails