? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

June 3, 2009

(citer) bile kaki dah melangkah...



04 jun 09... kejap jer mase berlalu pejam celik dah masuk bulan jun dah... putreku pun dah makin besar ( 1 thn )... baru-baru ni aku bwk iman & ibu ke taman dr. (tapi tak selalu dpt bersama camni ibu selalunyerr keje tak same ngan aku office hours dia keje shift)... dengan mase yang ade tu aku bersama2 melepak kat taman dr. ... bagi iman, setiap kali ke taman dia mesti excited sonok sgt... entah camnerr bile dah sampai aku heran naper bile dilepaskan ke taman dia cam takut2 jer nak gerak jadik statik lak dia sian aku tgk... asyik pandang sekeliling jer tgk pemandangan alam... bile aku ajar melangkah pegang dia tetap cam statik gak tak nak bergerak ... padahal kalau kat umah bukan main si iman nih kuar masuk dalam bilik, ruang tamu & dapur punye sakan berjalan heh... ntah tergerak aku saje dekat ngan iman... aku saje nak betulkan kasut dia (bukak)... la bile bukak je kasut mula aktif lain mcm jer dia tak nak aku pegang... rupe2 nyerr dia tak biasa lagik pakai kasut... ketawa aku ngan ibu... patutler statik takut semacam jer (rase semacam pakai kasut)...







9 comments:

Kasut Pink said...

Cube abg mie try pakaikan die high heel kot2 laju berlarinyer..hehe

mightymie said...

yeker nanti bro cube ek :)

sweetie siti said...

hihihi.., comelnya mcm ibunya juga...

* bile lak aku nak ade baby ni...

mightymie said...

insyallah abg mie doakan dik ct dpt baby yahh :) ...

Baby Tiger said...

heheh bro bagi dia kasut apa..dia nak kasut bola kot..biar pandai main bola macam bro.. :P

mightymie said...

huhuhuhuhu kasi dia pandai berjalan dulu :)

nasaoji said...

hehe..budak2..bnyk ragam deme kan..

mightymie said...

biase le tu sis :)

meorz.blogspot.com said...

the best future stikers in perak team....yess

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails