? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

May 25, 2009

(citer) aku mencube nasib...

salam, dalam beberapa bulan yang lepas aku ade le mencube nasib masuk peraduan mereke baju t-shirt yang dianjurkan oleh salah satu stesyen tv tanahair yang mantop... entah mcm mane tergerak nak masuk lak heh pikirkan hadiahnyerr lumayan gak mane la tahu der harapan ke :)... jadi aku menggunakan jari jemari aku nih yg lame tak digunekan sepenuhnyerr tuk memfokuskan design pe yang nak direka... tapi bukannyer mudah nak buat satu design tuh yela mesti pikir nak design yang cantik bleh diterimekan... jadik aku malas nak pikir byk2 jadik aku buat simple2 jerk yang penting mencube mane la tau ade rezeki heh... (keputusan diumumkan) baru-baru ni terpampang kat tv keputusan senarai name yg terpilih... huh aku tgk design2 dari peserta lain memang gempak uptodate lagik sempoi paper pun aku menyertai dari memerhati tanpe mencube... mencube tidak salahkan mane nak tau ade rezeki ker huhuhuhuh...

*malaysian's people good art's...


1 comments:

coolcatwomen said...

selamat yaa...semoga dpt ke peringkat akhir...ehehe...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails