? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

May 3, 2009

(arena) Milan & Super Pippo...

Salam arena... last night perlawanan dalam kelab itali (Serie A) melibatkan team favourite aku AC Milan ngan team catania yang berkesudahan dengan kemenangan di tempat lawan... nie yg buat semangat Rossoneri kembali berkobar bagi aku selaku penyokong setia heh... ini kemenangan kelima berturut-turut selepas membelasah squad Torino tempoh hari sebanyak 5-1 di San Siro sebelum itu Palermo dengan 3-0... game semalam telah dijaringkan oleh striker veteran Inzaghi atau lebih dikenali dengan name topnyerr "Super Pippo"... ini menambahkan koleksi jaringan beliau sebanyak 14 gol buat musim yang mencabar nie... manakala gol kedua dari star yang disegani di milan heh tak lain tak bukan KAKA dengan mengumpul jaringan sebanyak 15 gol... huhuhuhuh betaper semangat nyerr squad aku malam tadi walaupun tentangan sengit dari tuan rumah Catania tak boleh ketepikan... next game pulak hujung minggu ni ngan Juventus pasti sengit dalam merebut tempat naib johan huh... harap team aku dapat maintain diaorg punyer game jadik good luck tuk semua army of ROSSONERI!... (walaupun dilabel sebagai team kude tua huh)...

* i don't care what people say about my team not better than MU, BARCA, GUNNERS etc. who cares.... (aku tetap ngan team aku heheheheeh)...

Inzaghi "Super Pippo"

the magnificent blast "KAKA"

2 comments:

coolcatwomen said...

wah...fav team mie menang lah...tak sia2 tgk kan..ehehhehe...

mightymie said...

milan forever :)

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails