? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 13, 2008

(citer) Dunia Muzik...

Salam......ari nih aku nak syer citer ngan korang pasal muzik. ha aku nih kalau sehari tak dengar muzik memang tak leh nyerrr lebih2 lagi time koje pehhhh ngantuk dibuatnyerrr heh. muzik nih mcm2 jenis ade cam pop, jazz,r&b,ballad,rock dan byk lagi la... jadik pe yang nak aku nak citerkan kat sinih yang aku ni lebih ke arah muzik berat cam muzik rock :) heh. muzik rock ni lagi la cam2 jenis ade byk. lak tu cabang2 nyer, kalau nak citer satu persatu satu hari tak abis heh( pelbagai genre muzik dari grunge, metal, ska, alternative,punkrock ) hmmm pasti ade antara korang minat muzik yang camnikan... muzik ni boleh dikatakan sebahagian dalam kehidupan manusia la kan dan ade yang kate muzik itu penawar..... muzik jugak ujudkan kasih syg sesama insan, muzik jugak tmpt meluahkan perasaan.
Bagi pendapat korang pe lak yerr tentang muzik nih syerlah ngan aku ok.....
WASSALAM.
*ini adalah sebahagian koleksi album ROCK! yang aku simpan sehingga kini ( album yg terbaik )...














0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails