? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

September 8, 2008

(citer) hobby...

Salam... em tentu setiap dari kita ni memang ade hobi yang tersendiri.
kalau dulu zaman sekolah cikgu mesti tanye pe hobi hangpa ni mesti jawapan
hobi hangpa tu cam kumpul setem, pi mancing, bersukan dan mcm2 lah. lagi... bagi aku hobi ni terpulang pada individu la pe yang dia minat kan kalau nak ikutkan heh ... hobi aku lak sukan le pe lagi bagi pendapat aku sukan ni salah satu aktiviti yg bleh menyihatkan tubuh badan kiter nih jadik aku syorkan kat hangpa semua bersukan lah demi kesihatan hangpa k.... ( ni pic kejohanan Futsal MAKSAK peringkat negeri Perak yg diadakan bulan Mei 08 )

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails